Sok od narandže
Čaša soka od narandže u prosjeku sadrži 110 kalorija i osiguraće vam dnevnu dozu vitamina C, antioksidansa koji štiti kožu od sunca i mozak od opasnih supstanci koje se nalaze u zagađenom vazduhu. Ipak, previše narandžinog soka može da uzrokuje oštećenje zubne glijeđi.
Istraživanje sprovedeno na Eastman Institutu za oralno zdravlje pri Univerzitetu Ročester pokazalo je slabljenje zubne glijeđi za čak 84 posto kod osoba koje piju sok od narandže pet dana za redom. Slično djelovanje imaju i ostali voćni sokovi zbog kiseline koju sadrže, a puno gori izbor je piti razne sode i energetske napitke.
Mlijeko
Čaša mlijeka sa 2 posto mliječne masti osiguraće vam 20 posto od ukupne dnevne potrebe za proteinima i trećinu potrebne dnevne količine kalcijuma.
Istraživanje je pokazalo da osobe koje ujutru piju čašu mlijeka, manje osjećaju glad do ručka. Kalcijum pomaže u regulaciji hormona koji kontrolišu tjelesnu težinu, a nije ni "agresivno" za vaše zube poput soka od narandže.
Stručnjaci savjetuju da svakako birate organsko mlijeko, iz domaćeg uzgoja bez antibiotika i dodanih hormona rasta jer će vam takvo mlijeko osigurati i količinu antioksidansa koju sadrži i sok od narandže.
Organsko mlijeko sadrži 75 posto više beta - karotena, 50 posto više vitamina E, antioksidansa koji jača imunološki sistem i može biti efikasnije u borbi protiv nekih vrsta raka i srčanih oboljenja, dva do tri puta više luteina i oko 70 posto više omega-3 masnih kiselina.
Zaključak stručnjaka: Pijte mlijeko za doručak.
Hit Nedjelje
Kaja Kalas: Stanje u svijetu takvo da je vrijeme da počnemo da pijemo
Popularno
Milioner (79) traži ženu: Objavio listu zahtjeva
Danska: u programu državne televizije pojavio se u majici četničkog pokreta
Sudar kamiona i autobusa kod Mrkonjić Grada, poginula jedna osoba (VIDEO)
Ova dva horoskopska znaka moraće uskoro da donesu veliku odluku
Pratite nas
Putem naših društvenih mreža
Provjerite stanje na graničnim prelazima