 
                                    Ovih ga je dana moguće sresti na Kanarskim ostrvima, a nedavno je objavio spot "Boginja", koji je snimao na Maldivima.
Kako je Vuja zavladao društvenim mrežama sazanli smo "iz prve ruke". Kaže da je u početku najviše koristio YT, kako je do diktirao produkcijski posao kojim se bavi.
View this post on Instagram
"Onda su došli FB i IG koji su odlični za razvijanje brenda, pa TikTok sa preludim algoritmom. Danas, dnevno izbacim 10 do 15 videa, a pravimo preko 30 miliona pregleda sedmično. Ono što je posebno zanimljivo je činjenica da je nedavno TikTok uveo live na kojem se šalju darovi (giftovi). Mi smo tu napravili veliki uspjeh i ušli u TOP5 ljudi sa 30 miliona koji su na našoj listi (Grčka, Albanija, BiH, Srbija, Estonija itd). Uglavnom, iskoristili smo svaku mrežu što se tiče videa, a radimo i muzičke spotove", ispričao nam je Vuja.
Prema njegovim riječima, "giftanje" koje postoji samo na TikToku je trenutno najpopularnije, ali je pitanje dana kada će se pojaviti i na Instagramu.
"Najveće zvijezde i najbogatiji ljudi su na TikToku, odnosno na lajvovima i svaki dan se šalje ogromna količina novca", objasnio je Vuja.
Naš sagovornik je aktivan na društvenim mrežama jer je, kako kaže, u muzici već 20 godina, a sve je počelo zbog njegovih pjesama i spotova.
View this post on Instagram
"Osim što sam na mrežama bio usmjeren na aktivnosti koje su u vezi sa mojim primarnim poslom, snimao sam i neke druge stvari i to je eksplodiralo. Takođe sam svjestan da je došlo digitalno doba. Danas gotovo svi koriste "pametni" telefon i znaju pogledati video na TikToku. Takođe, svi su digitalni kreatori - od domaćice do profesionalaca i svi mogu postati popularni i zaraditi novac", obajsnio je poznati reper dodavši da radi gotovo cijeli dan, ali je zato proputovao cijeli svijet.
"Moj radni dan počinje objavljivanjem klipova na svim društvenim mrežama (Instagram, YT, TikTok, FB), a izašla nam je i nova pjesma "Boginja" za koju smo snimili spot na Maldivima. Radni dan traje po 18 sati, samo live radim između 12 i 14 sati. Takođe, radim live i snimam klipove uporedo. Isto tako, dok to sve radim pišem i pjesme. Svi vide ljepotu Kanarskih ostrva gdje sam sada, ali iza toga stoji ogroman rad. Ovo su platforme koje donose novac. Svaki dan kroz TikTok prolazi ogorman novac. Na listama kojima i mi pripadamo, pojedini uzimaju i do 50 hiljada evra sedmično. Sve je to sada došlo i kod nas, već su svi na TikToku upravo zato što svakodnevno kroz tu platformu prolazi ogroman novac", priča Vuja.
View this post on Instagram
Kaže da nije sve tako savršeno kako se čini i da popularnost na društvenim mrežama ima i posljedice.
"Svi smo na neki način postali ovisni o ovakvom način rada i života. Jednostavno shvatiš da ti nije potreban ni novac, ni popularnost, nego adrenalin na koji se "navučeš". Radi se o igri gdje se okupe dvije ekipe poznatih ličnosti i skupljaju se poeni, a to je zapravo novac. Ovdje je dosta ljudi koji su ranije imali problema sa kockanjem i ovdje su našli "spas". Igra o kojoj govorim je to famozno "giftanje". Nevjerovatna je aplikacija, ali ostavlja posljedice na psihu. Ipak se radi po 18 sati dnevno. Ali, dolaze i rezultati, postali smo među najpoznatijim u svijetu, a tako promovišemo i našu muziku, budući da u svemu ovom dobijamo milionske preglede spotova. Zapravo sam sve na ovaj način povezao, napravio jedinstven biznis, a imamo i velike planove za budućnost", objasnio je Vuja.
Formula za uspjeh, kaže Vuja je donekle logična.
"Mora da se radi svakog dana, mora da se ima cilj i želja da se uspije. Tako sam i ja počeo, jasno sebi zacrtavši da ću uspjeti. Ja sam i obrazovan, imam svoje zvanje, uspio sam na svjetskoj muzičkoj sceni i sarađivao sam sa svjetski poznatim ljudima. Godinu dana sam radio po 18 sati dnevno, a radim i sada, minimalno po tri klipa svakod gana izbacujem, a nekad se dešavalo da objavimo čak 3o klipova ne računajući lajv, a sada radimo i giftanje. Mreže zahtijevaju rad i svaka mreža će da te nagradi, ali tek kad vidi da si joj vjeran i kada uvidi da si upravo ti taj koji će da se žrtvuje, jer njima su upravo takvi ljudi ljudi potrebni- oni koji će u potpunosti ući u digitalni svijet, dati svoju privatnost, ali će biti nagrađeni velikim rezultatom. Uostalom, ovo pravilo - imati cilj i svaki dan raditi je univerzalno i vrijedi za bilo koji posao. Kakve su ti misli, takav ti je i život", obajsnio je Vuja.
@vuya.sine Replying to @vesel93 ♬ Boginja - Vuya 
Naš sagovornik imao je za kraj razgovora i zanimljivu poruku.
"Zaprate nalog "vuya.sine" na TikToku, Instagramu, YT i FB, a Monopol music za spotove. Obavezno pogledajte naš novi spot "Boginja". Morate vjerovati u sebe i ne obazirati se na komentare drugih ljudi. Ne zaboravite da se svaki čovjek boji nepoznatog, dugačijeg. A, na mrežama jednostavno moraš biti drugačiji u nepreglednoj masi. Takođe, neizostavno je imati otvoren um, nema mjesta nacionalizmu, ljubomori itd. Uglavnom, uspijevaju samo oni koji su "gladni" novca, a kada dođeš do određenog nivoa, onda sve dalje "ide samo od sebe". Danas za pet minuta zaradim pola nečije godišnje plate. I to je naša realnost. Ovo je biznis novog doba", poručio je Vuja.
Hit Nedjelje
Udovica Čarlija Kirka: Opraštam ubici
Popularno
NOVI POTRES U PDP!? Stanivukovića napuštaju Crnadak, Kresojević i Mihajlica
Pratite nas
Putem naših društvenih mreža
Provjerite stanje na graničnim prelazima
 
         
                   
                   
                   
                   
                   
                  