-Izgradnjom hotela „Palas“ dobićemo i nova radna mjesta. Biće zaposleno oko 500 ljudi, što je zaista od velikog značaja. Kada je riječ o samom projektu, potrebno je reći da će hotel biti visok oko 110 metara, vrijednosti između 60 i 70 miliona KM. Riječ je o izuzetno izazovnoj arhitekturi, modernoj. Primjera radi, na 11 spratu će biti veliki balkon, koji će da prkosi gravitaciji. To je nešto što dosada nije rađeno na ovim prostorima – rekao je on.
Dodao je kako će upravo hotel „Palas“ biti simbol našeg grada, koji prevazilazi sve dosadašnje kapacitet.
-Nismo pokazali projekat do sada iako ga imamo, ali čekamo da dođe Filip Cepter. Moram da kažem da smo 28. februara završili projekat rušenja starog dijela hotela. Ukupno imamo pet ponuda, a predstavnici Ceptera analiziraju ko će da izvodi te radove. Nakon toga, očekujemo kranove i novo, najveće gradilište, nakon onog u Parku „Mladen Stojanović“ – kazao je gradonačelnik.
Poručio je kako će u izgradnji ovog hotela učestvovati domaće firme.
-U istoriji Republike Srpske nikada takav objekat nije izgrađen. Dao sam sebi riječ kao dijete da ću za svoj narod uraditi ono što nije niko prije. Jedan dio našeg mentaliteta je takav da sve velike stvari osudimo, ali vrijeme kasnije pokaže da je to sve u redu i da sve to što se radi je ispravno. Prija mi što znam da ćemo nakon vijekova čekanja da uradimo kolektor na rijeci Vrbas, hotel „Palas“, novu sportsku dvoranu, vidikovac na Banj brdu – zaključio je Stanivuković.
Novosti u gradskom prevozu u Banjaluci
Gradonačelnik Banjaluke Draško Stanivuković najavio je povratak polaznih linija gradskog javnog prevoza na 100 odsto njihovog kapaciteta.
"Gledamo da za početak vratimo linije na staro, odnosno da trenutne linije polazaka sa 60-70 odsto vratimo na 100 odsto", poručio je Stanivuković danas na pres konferenciji za novinare, najavivši još neke novine u gradskom prevozu u najvećem gradu u Republici Srpskoj.
Kako je kazao, u narednim mjesecima građani mogu očekivati vraćanje javnog saobraćaja kada su cijene bile na minimumu, odnosno u periodu koji je bio prije pandemije i prije inflacije.
Prema njegovim riječima, trenutno se analiziraju cijene goriva, te kako kaže, nedostaje da se ispune još neke ugovorne obaveze kako bi i cijene karata pojeftinile.
"Radimo i studiju koja će biti završena na proljeće kada je najveća frekvencija ljudi. Ova studija će nam pokazati koje linije imaju najveću frekvenciju, a samim tim i zaradu", kazao je gradonačelnik Banjaluke.
Kako je objasnio, primjećeno je da su linije koje prolaze kroz centar grada visokoprofitabilne za prevoznike, dok druge linije ne ostaruju gotovo nikakav profit, te ih stoga grad mora subvencionisati.
"Shodno razlici u frekvenciji u linijama, moraćemo da izvršimo modifikaciju cijena", kaže Stanivuković.
Kako je dodao, plan im je uvesti i nove linije, te je poručio da će javni prevoz u Banjaluci biti mnogo bolji nego prije.
"Građani u narednom periodu mogu očekivati vraćanje zlatnog doba gradskog javnog prevoza", zaključio je Stanivuković.
Hit Nedjelje
Udovica Čarlija Kirka: Opraštam ubici
Popularno
Ginter Felinger podržao Draška Stanivukovića i njegov pokret
Nesreća kod Banjaluke: Preminuo Boško Đurđević, privrednik iz Laktaša
Pratite nas
Putem naših društvenih mreža
Provjerite stanje na graničnim prelazima